کد خبر: ۱۷۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
سرمربی تیم والیبال نوجوانان بلژیک، گفت: بازیکنانم برابر کامرون زیبا کار کردند و از عملکرد آنان راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میکی مویرت پس از برد تیمش برابر کامرون، گفت: احتمال می‌دادم این بازی برای ما کمی سخت باشد، اما بازیکنانم زیبا کار کردند و از عملکرد آنها هم راضی هستم. امروز در سرویس و دریافت عملکرد خوبی داشتیم و معتقدم  بازیکنانم مسابقه به مسابقه رشد می کنند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا بلژیک در حمله خوب کار کرد؟ افزود: امروز در حمله همه بازیکنان شرکت کردند. در حرکات پایپ هم خیلی خوب بودیم.

سرمربی تیم بلژیک درباره تایلند حریف بعدی این تیم گفت: تایلند تیم نسبتا خوبی است و امیدواریم که این تیم رو ببریم.

جیم پاتریس سرمربی تیم نوجوانان کامرون درباره باخت تیمش برابر بلژیک نیز گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما در اواسط ست اول در توپ گیری و دفاع ضعیف ظاهر شدیم. به‌رغم اینکه در تمرینات گذشته هم روی دفاع و توپ گیری کار کرده بودیم.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم اگر روی توپ‌گیری بیشتر کار کنیم می توانیم پیروز شویم. در مجموع تمام بازیکنانم به جز 2 بازیکن اعتماد به نفس بالایی دارند و توانستند خوب کار کنند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از دوم شهریورماه با حضور 18 تیم به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار